Fakturainnstillinger

Du kan enkelt sette dine egne fakturainnstillinger på plattformen.

Etter innlogging kan du gå til Min konto -> Min bedrift -> Fakturainnstillinger

På den første siden som kommer opp, Innstillinger, kan du sette overordnede faktureringsinnstillinger og betingelser for din bedrift.

Du kan sette innstillinger for bestillerreferanse og ordrereferanse separat, og kan til og med endre på hva du ønsker at de to ulike numrene skal hete for din bedrift.

Du kan velge om din bedrift i det hele tatt vil benytte seg av bestillerreferanse på EHF:

Du kan velge om det er obligatorisk på alle oppdrag eller ikke:

I tillegg har du muligheten til selv å navngi referansene etter eget ønske:

Dersom du ønsker å sette ett bestillernummer for hele bedriften, huk av “Ja” her:

Dersom du ønsker å sette standard bestillerreferanse per avdeling, huker du av “Ja” her:

De samme valgene har du for ordrereferanse:

For å beholde endringene du har gjort, husk å trykke Lagre fakturareferanse nederst på siden.

Under Avdelinger kan du sette spesifikke bestillernummer og fakturareferanse/ordrereferanse for hver enkelt avdeling.

For å sette spesifikke bestillernummer eller fakturareferanse/ordrereferanse som skal gjelde for hver enkelt avdeling, husk å huke av for dette under Innstillinger.

Under Ansatte kan du sette spesifikke bestillernummer og fakturareferanse/ordrereferanse for hver enkelt ansatt.

Husk å alltid trykke Lagre når en endring er gjort.

Svarte dette på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen Det oppsto et problem med å sende tilbakemeldingen din. Prøv igjen senere.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss