Hvordan rapporterer jeg etter oppdraget?
For å rapportere et tolkeoppdrag, logg deg inn på my.salita.no og klikk deg inn på oppdraget du ønsker å rapportere. Du kan rapportere om overtid eller andre avvik, som at tolken ikke dukket opp.
Først vil du bli bedt om å velge om oppdraget ble utført som bestilt eller ikke, evt. om dere ikke trengte tolk allikevel.
Hvis du ønsker å rapportere overtid eller tidligere avslutning av oppdraget, trykk på Nei.
I neste steg kan du rapportere om tolken møtte opp eller ikke.
Deretter kan du rapportere faktisk medgått tid, dersom denne var annerledes fra bestilt tid.
Hvis tolken har rapportert inn en avvikende oppdragstid, vil du få opp denne, og kan si deg enig eller uenig i tolkens rapport.
Ønsker du å rapportere en annen tid, velg Jeg er ikke enig og skriv deretter inn faktisk oppdragstid.
Trykk til slutt på Lagre.
Du kan også rapportere om andre avvik eller problemer som oppstod. Vårt kundesenter vil se på henvendelsen og følge opp.
Til slutt kan du også gi tolken en personlig tilbakemelding om du ønsker det.
Det var alt. Husk å trykke på Lagre!